Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Ekonomika (11)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ekonomika (11)

  
 
 
1234
Aprašymas

Ekonomikos objektas. Ekonomikos sąlygos ir ekonomiškumo principas. Fizinis ir ekonominis efektyvumas. Statybos objekto (darbų) kainos skaičiavimo tvarka. Statybos išteklių sąnaudų normatyvai. Išteklių kainos. Sąmatiniai ir gamybiniai normatyvai. Sąmatos ir jų rūšys. Kainos ilgio lokalinės sąmatos. Statybos kainos nustatymas konkursuose, Įmonė kaip sistema. Įmonės tikslų sistema. Įmonės pajamos, pridėtinė vertė ir pelnas. Pelno paskirstymas. Statybos įmonių pagrindinis ir apyvartinis kapitalas. Fondų vertės rūšys. Techninis ir ekonominis gamybos efektyvumas. Gamybos masto apribojimai. Minimalus nenuostolingas gamybos mastas. Kapitalo sąvoka ir esmė. Pagrindinis ir apyvartinis kapitalas. Amortizacija ir jos nustatymo metodai. Apyvartinės lėšos ir jų struktūra. Apyvartos ciklas. Apyvartinių lėšų panaudojimo kriterijai. Investicijos. Investicijų vertinimo metodai. Kapitalo Gamybos išlaidos ir jų struktūra. Apskaitos sąvoka. Buhalterinė sistema su dvigubu įrašu. Inovacijų sąvoka ir turinys. Inovacijų rezultatyvumas. Statybos sąmatinė vertė. Sąmatinė ir faktinė savikaina. Gamybos išlaidos ir rentabilumas. Buhalterinės ir finansinės atskaitomybės balansai. Apskaitos tikslas ir efektyvumas. Apskaitos klasifikavimas. Darbo užmokestis statyboje. Tarifinė sistema. Užmokesčio formos, jų privalumai ir trūkumai. Grynasis pinigų srautas ir jo nustatymas. Darbo našumas ir jo vertinimo būdai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-18
DalykasEkonomikos špera
KategorijaEkonomika
TipasŠperos
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis21.99 KB
Autoriusremis
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ekonomiko [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą