Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Verslo rodiklių planavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo rodiklių planavimas

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Pardavimo planavimo procesas. Pardavimo planavimas - integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis. Pardavimo programos parengimas ir valdymas. Finansinių veiklos rodiklių planavimas. Likvidumo ir mokumo sąvokų interpretavimas. Trumpalaikio mokumo rodikliai ir jų apskaičiavimas. Investicinių veiklos rodiklių planavimas. Komercinių veiklos rodiklių planavimas. Informacinė planavimo bazė.

Ištrauka

Bet kokia tikslinga individo ar kolektyvo veikla neįmanoma be planavimo. Tai viena iš svarbiausių valdymo funkcijų. Jos pagrindinis uždavinys nustatyti organizacijos tikslus bei numatyti optimalų jų įgyvendinimo būdą. Planavimas gana sudėtinga funkcija, reikalaujanti specialaus pasiruošimo, kuri remiasi specifine metodologija bei atitinkama planavimo technika. Jei būdinga integracija su kitomis valdymo funkcijomis: apskaita, analize, sprendimų priėmimu, kontrole ir t.t. Planavimas pasižymi periodiškumu ir nenutrūkstamumu, įvairiarūšiais planavimo objektais ir subjektais. Bet planavimas yra neįmanomas be verslo rodiklių žinojimo, todėl mano referate apžvelgsime tik vienos planavimo rūšių verslo rodiklius, naudojamus pardavimo planavime, šie rodikliai yra svarbūs įmonės pardavimo planavimui, bei įmonės perspektyviniam planams sudaryti.

Pardavimo planavimas - integruota įmonės strateginio planavimo proceso dalis

Pardavimo programa - funkcinė marketingo plano dalis. Marketingo planas daugumoje bendrovių yra vienas iš įmonės strateginio planavimo proceso elementų. Tai ypatingai svarbu stambioms bendrovėms, kurios turi padalinius, veikiančius įvairiose rinkose arba apimančius skirtingas verslo sritis. Šie padaliniai vadinami strateginiais verslo vienetais. Tokioje bendrovėje sudarant strateginius planus, svarbu paskirstyti bendrovės išteklius rinkoms ar prekių grupėms. Jei bendrovė užsiima keletu veiklos sričių, tada visas strateginio planavimo procesas tampa kompleksinis, apimantis skirtingų veiklos sričių ir lygių planus. Ši strateginių planų hierarchija apima bendrovės, verslo vieneto strateginius planus, atskirų funkcinių padalinių, taip pat ir marketingo, planus ir atskirų marketingo funkcijų, tarpe jų ir pardavimo, programas.
Bendrovės strateginis planas
Šis planas įvertina bendrovės misiją ir tikslus - pajamų, pelno augimo, investicijų pelningumą ir kt. -nubrėžia pagrindines strategijas naujai veiklos sričiai vykdyti ar esamai palaikyti, plėsti ar modifikuoti. Šiame etape labai svarbi finansinė analizė ir numatymas, siekiant bendrovės strateginių planų, nes čia turi atsispindėti, kaip verslo korporacijos ištekliai paskirstomi strateginiams verslo vienetams ir padaliniams.
Verslo vieneto strateginis pianas
Tai specifiniai verslo vieneto tikslai, rodantys, kaip verslo vieneto planai konkuruoja savoje verslo srityje, arba kokiu būdu numatoma pasiekti stabilų konkurencinį pranašumą. Pavyzdžiui, strateginis verslo vienetas gali planuoti tapti šiame versle technologijos lyderiu ir konkuruoti, pirmas įvesdamas į rinką naujas prekes, ar gali būti palaikoma žemų kaštų pozicija, siekiant konkuruoti rinkoje žemomis kainomis.
Strateginis verslo vieneto planas turi koordinuoti įvairius funkcinius planus: gamybos, finansų ir marketingo. Šie planai parodo, kaip verslo vienetas sieks numatytos strategijos ir pasieks nustatytus tikslus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-28
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis29.64 KB
AutoriusGiedrius
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. R.Rukuižienė
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo rodikliu planavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. R.Rukuižienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą