Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Elektroninė komercija (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė komercija (2)

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Elektroninė komercija. Kas tai? Elektroninės komercijos rūšys. Elektroninės komercijos kategorijos. Elektroninės komercijos reikalavimai. Elektroninės komercijos veikla. Tiekėjų galimybės ir klientų nauda. Elektroninės komercijos principai. Išvados.

Ištrauka

E-komercija ir e-verslas – neseniai į apyvartą patekę terminai. Kasdien girdime pasakojimus apie interneto kompanijų sėkmę.
E-komercija apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas.Kol kas didžioji dalis interneto prekybos atsiskaitymų atliekama nurašant lėšas iš kredito kortelių.
Kaip ir įprastiniam, taip ir elektroniniame sandėryje dalyvauja dvi pusės – pirkėjas ir pardavėjas. Kadangi elektroniniame sandėryje mokėjimas grynais pinigais neįmanomas, čia visada dalyvauja ir trečioji pusė, užtikrinanti pinigų judėjimą, – bankas. Patikimų mokėjimų per internetą mechanizmų trūkumas dabar yra viena pagrindinių priežasčių, stabdančių elektroninės komercijos plitimą.
Elektroninės komercijos pranašumai yra mažesnės kainos, geriau pasiekiami vartotojai, spartesni atsakymai, didesnis pasirinkimas. Internetas yra geras susisiekimo kanalas - jis yra greitas, patikimas, nebrangus ir plačiai prieinamas, taip stiprinantis santykius su klientais bei partneriais.
Vis didesnę reikšmę šiuolaikinėje ekonomikoje užima komercija, vykdoma informacinių technologijų priemonėmis. Galima teigti kad šiuo metu elektroninė komercija, kai informacijos technologijos naudojamos sudaryt sandorius tarp verslo subjektų uždarose asmenų grupėse išankstinių susitarimų pagrindu, išauga į masinį verslą, kuriame ryšio priemonės suteikia galimybes verslo subjektams pateikti savo prekes ar paslaugas neapibrėžtam masinių naudotojų spektrui, nepriklausomai nuo jų buvimo vietos.
Šiame darbe bus aptarta elektroninės komercijos sistema, kurios tinkamas supratimas yra būtinas įvertinant elektroninės komercijos sistemą, atsižvelgiant į naujausias jos plėtros tendencijas.

Elektroninės komercijos sąvoka yra palyginti nauja, tesiekia keliolika metų. Manoma, kad internetas tik praeito šimtmečio paskutiniais metais sulaukė savo klestėjimo laikų. Elektroninės prekybos būdas, kurio pagrindas yra internetas, dar naujesnis.
Elektroninę komerciją galima būtų apibrėžti kaip verslo formą, kada šalys bendrauja elektroniniu būdu, be fizinio ryšio. Elektroninė komercija - bendra sąvoka, aprėpianti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus.
Elektroninė komercija yra kurianti, vadovaujanti ir plečianti komercinius santykius internetu. Šis naujas verslas pasižymi sparčiai besiplečiančiomis pasiūlos galimybėmis, didėjančia visuotine konkurencija bei milžiniškais vartotojų lūkesčiais. Visame pasaulyje verslas keičia savo organizacines struktūras bei operacines formas: sena hierarchija pamažu nyksta, mažėja barjerų tarp įmonės klientų ir tiekėjų. Kad būtų įveiktos įsisenėjusios kliūtys, verslo procesai yra reorganizuojami, o į pačią reorganizaciją dažnai įtraukiama visa įmonė, jos partneriai, klientai ir net tiekėjai. Elektroninė komercija yra priemonė sudaryti sąlygas tokiems pasikeitimams bei juos paremti pasauliniu mastu. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius.
Komercija internetu pradėta plėtoti palyginti neseniai, tačiau žmonėms visame pasaulyje ji jau tapo įprastu reiškiniu. Internautai renkasi internetą kelionių, draudimo, informacinėms ir kitoms paslaugoms, pirkdami knygas, drabužius, kompiuterių programas bei kitas prekes. Elektroninė komercija iš pradžių buvo naudojama dalykiniams santykiams tarp konkrečių įmonių, bankų ir kitų stambių finansinių institucijų, interneto panaudojimas, kaip elektroninės komercijos įrankis, tampa vis populeresnis ir masiniam vartotojui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-14
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis22.16 KB
Autoriusjurgyte
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasD. Balbonas
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronine komercija (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • D. Balbonas
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą