Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Elektroninė komercija (3)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė komercija (3)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Elektroninės komercijos modeliai. Verslas – verslui (B2B). Verslas – vartotojui (B2C). Elektroninės komercijos formos. Elektroninė parduotuvė. Elektroninė birža. Elektroninis aukcionas. Elektroninės paslaugos. Elektroninės atsiskaitymo sistemos struktūra. Mokamosios kortelės. Elektroniniai čekiai. Elektroniniai pinigai. Skaitmeniniai pinigai. Saugumas ir patikimumas. Veiklos saugumo užtikrinimo principai. Duomenų perdavimo saugumas. Išvados.

Ištrauka

Elektroninės komercijos sąvoka yra palyginti nauja, tesiekia keliolika metų. Manoma, kad internetas, anksčiau buvęs tik JAV karinėms struktūroms ir aukštosioms švietimo įstaigoms prieinama priemonė, tik praeito šimtmečio paskutiniais metais susilaukė savo klestėjimo laikų. Elektroninės prekybos būdas, kurio pagrindas yra internetas, dar naujesnis. (L. Sodžiūtė, V. Sūdžius. 2003. Elektroninė komercija: prielaidos, struktūra ir procesai. Vilnius, p. 8)
E-komercija – tai priemonė sudaryti sąlygas visoms įmonės organizacijos formoms bei jas paremti. Ji leidžia įmonėms efektyviau ir lanksčiau atlikti vidaus operacijas, artimiau dirbti su tiekėjais bei jautriau reaguoti į klientų poreikius ir lūkesčius. Idealios informacinės sistemos atveju elektroninė komercija turi pasireikšti visose įmonės veiklos sferose. Sėkmingi elektroninės komercijos sumanymai gali apimti pirkimus, plėtrą ar produktų projektavimą, vadovavimą produkcijai ar gamybos rinkodarą, pardavimus, aptarnavimą, bendradarbiavimą versle, produktų platinimą, mokslinius tyrimus, informacijos skleidimą, komercinių bendruomenių steigimą, mokymą, renginius ir dar daug kitų verslo sferų. (E. Simanavičiūtė Elektroninės komercijos modeliai bei jų taikymas Lietuvoje //http://www.kf.vu.lt/~public/ivs1/ernesta_s/darbai/TEDM.htm)
Komercija internetu pradėta plėtoti palyginti neseniai, tačiau žmonėms visame pasaulyje ji jau tapo įprastu reiškiniu. Internautai renkasi internetą kelionių, draudimo, informacinėms ir kitoms paslaugoms ir pirkdami drabužius, knygas, kompiuterių programines naudmenas bei kitas prekes todėl, kad tai yra patogus ir gan greitas pirkimo būdas. (L. Sodžiūtė, V. Sūdžius. 2003. Elektroninė komercija: prielaidos, struktūra ir procesai. Vilnius, p. 8)
Darbe bus siekiama giliau pažvelgti į elektroninės komercijos modelius. Taip pat bus aprašomos pagrindinės e-komercijos fromos, tokios kaip elektroninė parduotuvė ar elektroninė birža, bandoma įsigilinti į elektroninės komercijos atsiskaitymo struktūrą. Ir galiausiai bus apžvelgta saugumo galimybės e-komercijoje.

Verslo modelio koncepcija turi apibrėžti produkto ar paslaugos informacijos ir piniginius srautus bei nusakyti verslo dalyvių, įtrauktų į vieną ar kitą verslo procesą vaidmenį, o taip pat, kokią naudą iš dalyvavimo versle jie gauna. Verslo modelis – tai verslo vykdymo metodas (kuriuo įmonė gali save išlaikyti – gauti pelno); akcentuojama tai, kaip įmonė gauna pajamas. Modeliai įgyvendinami labai skirtingais metodais ir plėtojasi itin sparčiai. Kai kurie modeliai yra labai paprasti. Tarkime, kompanija gamina prekes ar paslaugas ir parduoda jas pirkėjams. Jei viskas vyksta numatytai, pajamos viršija išlaidas ir kompanija gauna pelną. Kiti modeliai gali būti labai sudėtingi, kaip pvz. radijo ar televizijos transliacijos. Kalbant apie "nemokamus" verslo modelius, tinkle (web’e) lengva užsimiršti, jog radijas, televizija ir programavimas buvo transliuojami gerą pusę amžiaus. Transliuotojas yra dalis didelio tarpusavyje susijusio tiekėjų, turinio kūrėjų, reklamuotojų, besireklamuojančių, žiūrovų ar klausytojų rato. Ne visada galų gale aišku, kas ir kiek gauna naudos ar uždirba pinigų. (E. Simanavičiūtė Elektroninės komercijos modeliai bei jų taikymas Lietuvoje //http://www.kf.vu.lt/~public/ivs1/ernesta_s/darbai/TEDM.htm) ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-11
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis26.96 KB
AutoriusDofkius
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasLekt. dr. A. B. Knašas
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronine komercija (3) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Lekt. dr. A. B. Knašas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą