Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Prekybinės veiklos esmė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekybinės veiklos esmė

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Prekybos samprata. Pardavimo valdymo esmė ir funkcijos. Prekybos sritys ir rūšys. Užsienio prekyba. Prekybos įmonės tikslų svarba ir sistema. Pardavimo skatinimas. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Pardavimo skatinimo planavimas ir vertinimas. Pardavimai. Pardavimų ir pirkimų fiksavimas apskaitos dokumentuose. Atsargos. Išvados.

Ištrauka

Pasaulyje atsiradus gyvybei, atsirado ir poreikiai. Patys pagrindiniai ir pirminiai žmogaus poreikiai buvo: maistas, vanduo ir gyvenamoji vieta. Tačiau bėgant metams žmogaus poreikiai vis didėjo ir didėjo... Vieni išmoko pasisiūti drabužius, antri pasidaryti indų, treti papuošalų ir t.t. Tuomet ir atsirado mainai, kada žmogus vieną daiktą galėdavo išsimainyti į kitą, į tokį kurio neturėjo ar pats nemokėjo pasigaminti. Atsiradus pinigams prasidėjo prekyba. Šiame darbe mes ir bandysime išsiaiškinti kas tai yra prekyba. Mūsų tikslas – atskleisti prekybinės veiklos ęsmę.


Paprastai prekyba suprantama kaip ūkinė veikla, susijusi su prekių pirkimu ir pardavimu. Tačiau mokslinė prekybos samprata daug išsamesnė ir nevienareikšmiška.
Mokslinėje literatūroje skiriama prekybos funkcinė ir institucinė samprata.
Prekyba funkcine prasme – tai ūkinė veikla, pasireiškianti tam tikros ekonominės funkcijos (prekių mainų) vykdymu, nepriklausomai nuo to, kas ją vykdo (prekių gamintojas ar tarpininkas).
Prekyba institucine prasme – tai institucijos, kurių ūkinė veikla išimtinai ar daugiausia yra prekyba siaurąja funkcine prasme.
Prekybos įmonių veiklos specifika yra ta, kad jos:
1) įsigytų prekių prieš parduodamos pirkėjams neperdirba ir neapdoroja (išskyrus tokias prekybai būdingas operacijas kaip prekių fasavimas, įpakavimas, sandėliavimas ir pan.);
2) gamybos įmonėse sukurtas prekes vartotojams parduoda kartu su savo specifinėmis paslaugomis.
Taigi prekybos įmonių veikla pasireiškia tarpininkavimo paslaugomis, teikiamomis tarp ūkio subjektų vykstant mainams.
Valstybės statistika, skirstydama įmones pagal jų ekonominės veiklos pobūdį, prekybos įmones priskiria paslaugų sferai (veiklai). Prekybos įmonių visuma sudaro atskirą ūkio sektorių – prekybą.


Pardavimo valdymas gali būti apibrėžiamas kaip pardavimo veiklos planavimo, organizavimo, vadovavimo ir kontrolės procesas, siekiant įmonės tikslų rinkoje.
Pardavimo esmė savo veiklą grindžiančiose įmonėse, veikiančiose konkurencinėje aplinkoje, apima tokias esmines funkcijas: rinkti informaciją, įtikinti, kurti ir palaikyti ilgalaikius patvarius ryšius su vartotojais.
Pardavimo vadovo veikla susideda iš šių uždavinių:
Pardavimo tikslų ir strategijos nustatymas;
Pardavimo apimties prognozavimas;
Pardavimo biudžeto sudarymas;
Pardavimo padalinio formavimas: optimalios pardavimo padalinio organizacinės ir valdymo struktūros parinkimas, darbuotojų skaičiaus nustatymas;
Pardavimo padalinio darbuotojų atranka, priėmimas ir ugdymas;
Pardavimo padalinio darbuotojų motyvavimas ir atlyginimas;
Pardavimo agentų veiklos vertinimas ir kontrolė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-10
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis38.94 KB
AutoriusAida
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekybines veiklos esme [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą