Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Elektroninės komercijos tendencijos
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninės komercijos tendencijos

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Elektroninės prekybos atsiradimo prielaidos, samprata bei struktūra. Globalus tinklas – naujasis pardavimų kanalas. E-komercijos sampratos aiškinimas. E-komercijos dalyviai bei tipai. E-komercijos procesas. E-komercijos brandos etapai. E-komercijos veiklos organizavimo ypatumai. Mokesčiai. Saugumas. Reklama. Pagrindiniai reklamos interneto tinkle skleidimo būdai. Internetiniai puslapiai. Reklaminiai skydeliai. E-komercijos plėtros tendencijos. Užsienyje. Lietuvoje. Išvados.

Ištrauka

Įsivaizduokite save, sėdintį patogiame krėsle su kompiuterine klaviatūra ties ranka bei keistu įtaisu ant galvos – virtualiais akiniais. Ką jūs juose matote? O gi save einantį viena iš Londono, Maskvos ar Honk Kongo gatvių, besigėrintį įžymiųjų miestų didybe ir parduotuvėmis…Būtent parduotuvėmis. Užeinate į parduotuvę ir renkatės prekes, apžiūrite jas, gaunate labai išsamią informaciją (tiesiai prieš savo akis) apie patikusį produktą ir galite jį net "pasimatuoti", "paliesti". Įvedate savo kreditinės kortelės numerį, atsiskaitote su virtualiu "pardavėju" ir laukiate prekės, kurią jums mielai pristatys tiesiai į namus elektroninės parduotuvės "darbuotojai". Jokių eilių, jokių laiko bei geografinių apribojimų, be to labai išsami informacija apie pasirinktą prekę ir nepriekaištingas aptarnavimas. Ir visa tai virtualioje erdvėje, nepakilus iš jaukaus namų krėslo. Sveiki atvykę į XXII, o gal į XXI amžių…
Kitas, realus pavyzdys. Neturite virtualių akinių, bet turite paprastą televizorių, kuris įjungtas optiniu kabeliu į interaktyvų tinklą (kur informacija eina ne tik pas jus, bet ir iš jūsų). Įsijungiate televizorių, pamatote reklamą, užsinorite reklamuojamo daikto, persijungiate televizoriaus režimą į globalaus arba vietinio (šią paslaugą gali tiekti vietinės parduotuvės) tinklo režimą ir ekrane internetinės naršyklės principu surandate elektoninę parduotuvę, kurioje galite įsigyti norimą produktą. Tereikia spustelėti kelis klavišus (užpildyti užsakymo formą) ir prekė pristatoma į jūsų namus. Visa tai - vienoje vietoje, nuosavame kambaryje, bežiūrint mėgstamą programą. Visa tai – elektroninės komercijos, naujųjų pažangių technologijų dėka!
Prieš tris, keturis dešimtmečius globalaus informacinio tinklo idėja (dabartinio Interneto tinklo, angl. World Wide Web) daugeliui galėjo atrodyti tokia pati fantastiška kaip ir ką tik aprašyti pavyzdžiai. O juk šiandien pastarąjį tinklą savo įvairioms reikmėms naudoja apie 800 milijonų vartotojų visame pasaulyje . Jie gali laisvai komunikuoti vienas su kitu, klausytis koncertų, žiūrėti filmus, užsisakyti picą į namus ar bilietus į kino filmą.
Ką suteikia Interneto platybės paprastiems vartotojams savo informacine, pažinimo prasme jau žino ir nemažai Lietuvos gyventojų. O štai apie pastarosios technologijos komercines galimybes Lietuvoje daugelis įprastų Interneto vartotojų, o kas svarbiausia, ir verslo atstovų žino visai nedaug.
Vakaruose globalus Interneto tinklas tapo viena efektyviausių bei greičiausiai besiplečiančių komercinių rinkų, todėl nenuostabu, kad verslininkus naujų technologijų tobulėjimas skatina griebtis pačių netikėčiausių verslo organizavimo formų. Viena iš jų – elektroninė komercija (toliau e-komercija, EK), kurią ir pasirinkau kaip pagrindinį savo kursinio darbo tyrimo objektą.
E-komercija – dar jauna tradicinės prekybos atmaina, tačiau, kaip rodo paskutiniojo tūkstantmečio dešimtmečio statistiniai kiekybiniai bei kokybiniai rodikliai (pajamos iš e-komercijos, jos vystymosi sparta, išlaidos reklamai) e-komercijos vystymosi potencialas yra milžiniškas. Taigi, pasirinktoji tema yra pakankamai aktuali bei šiuolaikiška. Temos aktualumą lemia ir tai, jog e-komercija yra dar naujas, netobulai susiformavęs, besivystantis reiškinys, o pati tema nėra išsemta.
Pagrindinis darbo tikslas yra išanalizuoti e-komerciją, jos atsiradimo prielaidas, pateikti e-komercijos veiklos organizavimo ypatumus, nustatyti e-komercijos plėtros tendencijas užsienyje bei Lietuvoje. Šis darbas padės mums aiškiau įsivaizduoti, kuriame e-komercijos vystymosi etape esame, kur link einame ir ką pasieksime?
Pagrindiniai darbo uždaviniai yra:
1. Pateikti elektroninės komercijos atsiradimo prielaidas.
2. Apibūdinti elektroninės komercijos sandarą, pagrindinius veiklos organizavimo principus, išryškinti tiriamo darbo objekto ypatybes.
3. Remiantis įvairiais tyrimais, taip pat statistiniais rodikliais iškelti tendencijas apie e-komercijos plėtros galimybes užsienyje bei Lietuvoje.
Darbo tyrimo dalykas – pateikti e-komercijos plėtros tendencijas užsienyje bei Lietuvoje, išnagrinėjus jos atsiradimo bei vystymosi prielaidas, veiklos organizavimo ypatybes, pagrindinius rodiklius.
Pirmoje dalyje apžvelta teorinė pasirinktos temos dalis, t.y. aprašyta pagrindinės prielaidos, kurios leido susiformuoti naujai prekybos atmainai ir tapo tiesiogine elektroninės komercijos atsiradimo bei vystymosi terpe - naujosios technologijos. Labiausiai dėmesį sutelkiau ties globaliu Interneto tinklu bei jo teikiamomis galimybėmis, o kitas technologijas apžvelgiau trumpai, kadangi naujausios technologijos Lietuvoje - tik tolima ateitis, kai tuo tarpu Internetas po truputį įsitvirtina ir mūsų šalyje. Kituose šio skyriaus poskiriuose trumpai apžvelgiau elektroninės komercijos sampratą, pagrindinius naudojamus terminus, pateikiau elektroninės komercijos sandarą, tipus, pagrindinius dalyvius.
Antroje dalyje nustatyta kas sudaro elektroninės komercijos veiklos organizavimo esminius bruožus bei ypatumus. Taip pat toje dalyje plačiau apžvelgiau internetinę reklamą kaip e-komercijos veiklos neatsiejamąją dalį.
Trečioje dalyje analizavau pagrindinius statistinius duomenis apie elektroninės prekybos vystymąsi iki šio laikotarpio, aprašyta, kokias tendencijas elektroninei komercijai galima kelti naujame amžiuje Vakarų pasaulyje ir Lietuvoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-11
DalykasEkonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis77.82 KB
AutoriusMantvydas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/Dėstytojasdoc. R. Pranaitis
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKomunikacijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronines komercijos tendencijos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • doc. R. Pranaitis
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą