Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Elektroninė prekyba
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė prekyba

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Kas yra elektroninė prekyba? Ar yra Lietuvoje sėkmingai veikiančių elektroninės prekybos sistemų? Kokia nauda iš elektroninės prekybos sistemos? Kaip apmokėti už prekes per internetą? Kodėl elektroninė prekyba dar nėra populiari? Kaip sukurti savo elektroninę sistemą? Ar elektroninė prekyba yra saugi? Kas užtikrina saugią elektroninę prekybą? Ar elektroninėje prekyboje taikomos nuolaidos prekėms ir paslaugoms? Elektroninės komercijos augimas pasaulio regionuose. Išvados.

Ištrauka

Interneto plėtra sukūrė sąlygas ne tik perduoti įvairiausią informa¬ciją į bet kurį pasaulio tašką bet ir sudaryti prekybos sandorius. Prekių užsakymas, jų pirkimas ir atsiskaitymas už jas Interneto pagalba viena aktualiausių temų šiandieniniame pasaulyje. Rinkoje pasirodo vis daugiau "virtualių" parduotuvių, kurių dėka, pirkėjui neišeinant iš namų, galima nupirkti maisto produktų, kasdienio naudojimo prekių, akcijų ir obligacijų, orgotechnikos, sporto prekių, automobilių ir jų atsarginių dalių ir kt.
Internete galima patalpinti išsamią informaciją apie kiekvieną parduodamą prekę. Prekės užsakymas įvyksta iš karto. Tuo pačiu metu pirkėjui patvirtinama apie prekės užsakymą ir pranešama, kada ji bus pristatyta. Elektroninę parduotuvę patogu ir lengva administruoti.
Visame pasaulyje prekes internetu perka apie 27 proc. interneto vartotojų. Pirmąjį 2005 m. ketvirtį Lietuvoje prekes ir paslaugas asmeniniais tikslais internetu pirko ar užsakė 1,4 procento visų apklaustųjų, arba 4,2 procento respondentų, kurie naudojosi internetu.
Ryški elektroninio verslo lyderė, kaip ir buvo tikėtasi, išliko JAV. Šioje šalyje prekes internetu perka daugiau nei trečdalis interneto vartotojų. Tyrimo duomenimis, populiariausi pirkiniai internete vis dar yra knygos, kurias užsisako apie 26 proc. internautų, ir muzikinės kompaktinės plokštelės, kurias užsisako 17 proc. interneto vartotojų. Kiti populiarūs internetu perkami daiktai - drabužiai (13 proc.), maistas (8 proc.) ir kelionės, kurias užsisako 9 procentai interneto naršytojų. Tik 6 proc. neperkančiųjų internetu nurodė, kad to jie nedaro dėl prekių kainos. Tai rodo, kad prekių ar paslaugų kaina internete kol kas nėra pats svarbiausias dalykas. Lietuvoje dėl kainos neperkančių internete yra daugiau nei vidutiniškai tirtose šalyse - 12 proc. Globali apklausa leido sužinoti, kad naudojimasis internetu vis dar auga: per paskutinį tyrimo mėnesį bent kartą internete pabuvojo net 31 proc. žemės gyventojų (36 proc. vyrų ir 27 proc. moterų). Lietuvoje, deja, šie rodiklis nėra aukštas ir siekia 8,2 proc.
Į klausimą, kodėl nesinaudojo elektronine prekyba, dauguma (80%) respondentų atsakė, kad nebuvo reikalo. Kas trečias, nesinaudojęs elektronine prekyba, paminėjo, kad pirkti parduotuvėje, kai matai prekę, yra patogiau, 11 procentų interneto naudotojų elektronine prekyba nepasitiki. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-09-25
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai8
Dydis38.09 KB
AutoriusAndrius
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Elektronine prekyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą