Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Informacinė visuomenė (13)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Informacinė visuomenė (13)

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Informacinės visuomenės samprata. Kompiuteris ir informacinė visuomenė. Pozityvieji ir negatyvieji informacinės visuomenės aspektai. Pozityvieji aspektai būtų tokie. Negatyvieji informacinės visuomenės aspektai būtų nagrinėjami tokia tvarka. Informacinės visuomenės perspektyvos. Informacinės visuomenės profesionalumo kriterijai. Problema. Metodologinis pamatas. Bendrieji principai. Modelio konstravimas. Išvados.

Ištrauka

Naujos informacijos technologijos priemonės itin sparčiai ir itin pakankamai agresyviai braunasi į žmonių gyvenimo šeimoje, darbo aplinkoje, valstybėje ir pasaulyje, sferas. Procesas įgauna svarbią ekonominę, politinę, visuomeninę, socialinę ir buitinę reikšmę.
Trys žmonijos raidos bangos:
1. agrarinė visuomenė;
2. industrinė visuomenė;
3. informacinė visuomenė – ekonominės veiklos pagrindų tampa informacijos parengimas ir taikymas kitų gamybos formų veiksmingam funkcionavimui, o ribojančių veiksmų – tūrimų žinių kiekis.
Inf.visuomenė – tai atvira išsilavinusi besimokanti visuomenė, kurios nariai moka ir gali visose savo veiklos srityse efektyviai naudotis šalies bei pasaulio informacijos ištekliais, o … institucijos užtikrina informacijos prieinamumą ir patikimumą.
Bendram tikslui naudojamos trys dar neseniai visiškai savarankiškai plėtotos sritys:
• informacijos bei įvairių tipų laikmenas;
• informacijos technologijos siekiant efektyviau kaupti, valdyti ir pateikti informaciją;
• telekomunikacijos sparčiai ir tiksliai perduoti skirtingų pavidalų bei formų informaciją įvairiais atstumais.
Informacinėje visuomenėje išvystyta plati informacijos paslaugų sistema ir joje dirba daugiau nei pusė visų dirbančių žmonių.
Vadinasi, inf.visuomenės pagrindinis bruožas – daugumos žmonių darbas informacijos apdorojimo srityje.
Dažnai girdime žodžius:"Kuriame inf.visuomenę". Reikia suprasti šiuos visuomenės dėsnius, žinoti jai keliamus reikalavimus, jos siekius, - tuomet galėsime sąmoningai dalyvauti jos kūrime.
Inf.visuomenės esminiai bruožai:
 nuolatinis valdymas – įprastinio darbo …, naudojantis telekomunikacijos priemonėmis namie;
 mokymasis namie;
 įvairių valstybių aukštųjų mokyklų sujungimas į kompiuterių tinklą;
 telekomunikacijų paslaugos smulkioms įmonėms;
 eismo valdymas naudojant telekom.;
 sveikatos priežiūros kompiuterių tinklo sukūrimas;
 elektroninių atsiskaitymo priemonių plėtra;
 europos visuotinio administracinio tinklo sukūrimas, siekiant pigiau ir greičiau apsikeisti informacija;
 miesto informacijos greitkelių kūrimas, t.y. gyvenamųjų vietovių kompiuterių tinklai, įgaunantys naudotis informacijos priemonėmis bei pramogų paslaugomis vietos regiono, šalies ir tarptautiniu mastu, pvz., elektroninės kortelės atsiskaityti; muziejai pateikia daugybę savo eksponatų internete.
Video konferencija – tai paskaita, diskusija ar pamoka, kai susirinkusieji klauso kompiuteriu perduodamos lektoriaus paskaitos ir aktyviai joje dalyvauja, t.y. klausinėja, reiškia savo nuomonę.
Įrengti tokias kompiuterių klases, galinčias transliuoti video konferencijas, nemažai kainuoja, todėl Lietuvoje jų dar kol kas nedaug. 1996m. Kauno technologijos universitete įkurtas Kauno regioninis distancinio mokymo centras.
1999m/ Kauno regioninis distancinio mokymo centras įsijungė į Europos nuotolinio mokymo tinklą TEN. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-01
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis29.4 KB
AutoriusTatjana
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAušra Kazlauskienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Informacine visuomene (13) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Aušra Kazlauskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą