Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė: turizmo agentūra UAB "Septynios mylios" (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė: turizmo agentūra UAB "Septynios mylios" (2)

  
 
 
123456
Aprašymas

Turizmo agentūra UAB "Septynios mylios". Pagrindiniai turizmo agentūros "Septynios mylios" darbo principai. Turizmo agentūros "Septynios mylios" mikroaplinka. Įmonė. Tarpininkai. Konkurentai. Tiekėjai. Rinka. Turizmo agentūros "Septynios mylios" makroaplinka. Demografinė. Ekonominė. Darbo jėgos aktyvumo, užimtumo ir nedarbo lygis. Gamtinė. Technologinė. Politinė–teisinė. Socialinė. Gyventojų migracija. Tarptautinė.

Ištrauka

Turizmo agentūra UAB "Septynios mylios"

Turizmo agentūra "Septynios mylios" buvo įkurta 2002 metų pradžioje. Šią agentūrą pripažino Tarptautinė vežėjų oru asociacija (IATA – International Air Transport Association). Nuo 2002 metų lapkričio mėnesio UAB "Septynios mylios" yra IATA narė. Visi agentūros darbuotojai yra sertifikuoti ir turi IATA diplomus.
UAB "Septynios mylios" nuolatos plečia savo veiklą. Nuo 2004 m. atstovybės įsikūrė dviejuose Lietuvos miestuose Kaune ir Klaipėdoje. 2006 m. savo veiklą pradėjo "Septynių mylių" filialas ir Panevėžyje. Geografinė įmonės padėtis patogi. Pavyzdžiui, atstovybė Klaipėdos mieste yra įsikūrusi Daržų g. 9/ Aukštoji g.15, be to, yra arti miesto centro. Patogus privažiavimas, yra transporto stovėjimo aikštelė. Klientai atėję į šią kelionių agentūrą gauna reikalingus bukletus ir kitą svarbią informaciją. Turizmo agentūra "Septynios mylios" kaip ir daugelis turizmo agentūrų turi savo misiją ir užsibrėžtus tikslus. Misija – Mes organizuojame, o Jūs – keliaujate. Keliaukite be rūpesčių.

UAB "Septynios mylios" tikslai yra tokie:

1. Nukonkuruoti konkurentus geresnės kokybės ir žemesnės kainos pagalba;
2. Mažinti kiek įmanoma sąnaudas;
3. Kelti paslaugos kokybę;
4. Domėtis technologijos tobulinimu ar alternatyvia veikla;
5. Pasiekti maksimalų pelną iš kurio galėtume kaupti kapitalą verslo plėtotei.
Pagrindiniai turizmo agentūros "Septynios mylios" darbo principai:
• kokybė
• profesionalumas
• konfidencialumas
• operatyvumas
• gera kaina ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-09
DalykasEkonomikos namų darbas
KategorijaEkonomika
TipasNamų darbai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis29.64 KB
AutoriusLaura
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mikroaplinkos ir makroaplinkos analize turizmo agentura UAB Septynios mylios (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą