Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Smulkus ir vidutinis verslas (SVV) (9)
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Smulkus ir vidutinis verslas (SVV) (9)

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) plėtra Lietuvoje. Smulkių ir vidutinių įmonių situacija 1990-1995 m. Smulkaus ir vidutinio verslo santrauka. Makro priežastys. Mikro priežastys. Smulkių ir vidutinių įmonių struktūra. Smulkaus ir vidutinio verslo teisinis reguliavimas. Smulkaus ir vidutinio verslo įstatymas. Smulkaus ir vidutinio verslo veiklos formos. Mažųjų įmonių teisinė padėtis. Techninės paramos SVV subjektams sistema Lietuvoje. Valstybės teikiama parama SVV. Techninę paramą SVV teikiančios institucijos. Kitos paramą teikiančios organizacijos. Paslaugų verslui įstaigų tinklo veikla ir jos rezultatų apibendrinimas. SVV plėtros sąsajos. SVV plėtra ir Lietuvos prioritetų lyginimas. Smulkaus ir vidutinio verslo integracija į Europos Sąjungą (ES). Daugiametė programa įmonėms, bei verslininkystei. Pagrindiniai DPĮ tikslai. Europos mažųjų įmonių planavimas. Naujas mikro, mažų ir vidutinių įmonių apibrėžimas Europoje. Priedai (1). Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Lietuvoje ir visame pasaulyje ne mažą įmonių dalį sudaro smulkios ir vidutinės įmonės, kurios paprastai ir sukuria didžiausią dalį BVP. Nors šios įmonės ir mažos,neturi tiek daug rėmėjų ir sponsorių,nesukuria tūkstančių darbo vietų, tačiau taip pat svarbios ir reikalingos mūsų šalies verslo plėtroje. Juk iš niekur nieko negali atsirasti didžiulė įmonė, kuri ilgai ir sėkmingai funkcionuotų. Tai brangiai kainuoja ir yra rizikinga. Dauguma verslo veikėjų taip ir pradeda – nuo mažųjų, vidutinių, o poto plečiasi ir sukuria netgi keletą filialų.
Darbo objektas: Smulkus ir vidutinis verslas
Darbo tikslas: Išanalizuoti smulkaus ir vidutinio verslo vystimąsi Lietuvoje.
Uždaviniai:
Paanalizuoti SVĮ vietą Lietuvos ekonomikoje
Nurodyti šių įmonių struktūrą,jų galimybes
Aptarti kokios gali būti plėtros kryptys SVĮ
Paanalizuoti organizavimo ir įgyvendinimo tikslus SVV
Šiandien dauguma Lietuvos įmonių patiria nuolat stiprėjantį konkurencinį spaudimą, tiek ir iš vietinių, tiek ir iš tarptautinių konkurentų. Konkurencijos stiprėjimas vyksta dėl globalinės ekonomikos poveikio bei greitos technologijų plėtros. Daugelis specialistų pripažįsta, kad svarbiausios SVV plėtros bėdos – verslumo ir finansinių išteklių stoka.
Šiuo metu valstybės teikiama parama yra gerokai mažesnė nei realūs poreikiai. Konkurencingumo klausimas išlieka toks pat svarbus kaip ir anksčiau. Tik gana neseniai ir nauja programa bandoma verslo sąlygas šiek tiek patobulinti. T.y. : Sukurti informacinę visuomenę visiems, pradėti vykdyti inovacinius projektus, koordinuoti makroekonominę politiką, modernizuoti Lietuvos socialinį modelį – daugiau investuoti į žmones, plėtoti aktyvią užimtumo politiką, remti socialinę integraciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-14
DalykasEkonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis72.42 KB
Autoriusausra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno technologijos universiteto gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Smulkus ir vidutinis verslas (SVV) (9) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Kauno technologijos universiteto gimnazija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą