Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Verslo ekonomika (25)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo ekonomika (25)

  
 
 
12
Aprašymas

Marketingas, jo samprata, organizavimo principai, funkcijos, tipai ir formos. Marketingo organizavimas įmonėse. Marketingo padalinys įmonėje, jo evoliucija. Funkcinė struktūra. Marketingo aplinka: išorinė ir vidinė. Rinkos tyrimas. Rinkos segmentavimas. Rinkos aprėpimo būdai. Konkurencija ir konkurentai. Pozicionavimas rinkoje. Konkurentinio pranašumo strategijos. Konkurentų analizė. SWOT analizė. Marketingo priemonių kompleksas. Marketingas "Mix". Prekės gyvavimo ciklas ir konkurentinio pranašumo strategijos. Kainų nustatymo metodai. Kainų strategijos. Pagrindiniai kainų formavimo kriterijai. Informacijos vaidmuo versle. Verslo informacijos tipai. Pagrindinės verslo informacijos rūšys. Pirminė informacija: privalumai ir trūkumai. Antrinės informacijos privalumai ir trūkumai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-11
DalykasEkonomikos špera
KategorijaEkonomika
TipasŠperos
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis29.71 KB
AutoriusJūratė
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Garškienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 17-24_klausimai spera [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 9 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 2 Klasė/kursas
  • A. Garškienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą