Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Paslaugų ekonomika (12)
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Paslaugų ekonomika (12)

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Kas yra paslauga. Paslaugos paketas. Paslaugų savybės. Paslaugų kokybė, paslaugų kokybės valdymas. Paslaugų kainodara. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugų teorijos formavimosi pagrindiniai etapai. Paslaugų paklausos susidarymo prielaidos. Paslaugų raidos fazės ir augimo tipai. Paslaugų santykiai materialinių gėrybių gamyboje. Naujieji gamybos sistemos bruožai. Kapitalo investicijos paslaugų sferoje, ypatumai, informacinių technologijų poveikis, paslaugų inovacijos. Paslaugų užimtumo specifinės ypatybės/užimtumo paslaugų sferoje ypatybės. Užimtumą paslaugų sferoje formuojantys veiksniai. Pagrindiniai darbo jėgos segmentai paslaugų sektoriuje. Darbo našumo ypatumai paslaugų įmonėse/darbo našumo skaičiavimo metodika. Dabartiniai paslaugų vaidmens pokyčiai. Paslaugų plėtros modeliai. Paslauga kaip organizacinė sistema (paveiksliukas).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-03
DalykasEkonomikos konspektas
KategorijaEkonomika
TipasKonspektai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis56.65 KB
Autoriusvictory889
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasE. Vitkienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu ekonomika (12) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 16 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • E. Vitkienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą