Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Turizmo paslaugos Lietuvoje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Turizmo paslaugos Lietuvoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Ekonomikos teorija apie turizmo paslaugas Lietuvoje. Įvadas. Turizmo paslaugos specifika bei apibūdinimas. Turizmo paslaugas teikiančių įmonių teisinis statusas ir skaičiaus dinamika. Turizmo paslaugos vartotojai ir kokybės elementai. Turizmo paslaugos vartotojai. Kokybės aspektas. Turizmo paslaugos formavimosi prielaidos ir veiksniai. Turizmo paslaugos gyvavimo ciklo stadija Panevėžio apskrityje. Turizmo paslaugos plėtotės modelis atsižvelgiant į paslaugos elastingumą. Išvados. Priedai (2 psl.).

Ištrauka

Turizmas pasaulyje yra viena iš didžiausių ūkio šakų.
Europa išlieka didžiausia atvykstančio ir išvykstančio turizmo rinka, į kurią atvyksta ir iš kurios išvyksta per 50% visų pasaulio turistų. Turizmo sektorius yra pelningas ir svariai prisidedantis prie Europos BVP. Turizmo organizatoriai ir agentūros siekia teikti išskirtinį dėmesį klientui, pateikti aukščiausią turizmo paslaugų kokybę, būti operatyvios ir lanksčios, profesionalūs gidai, patyrę, paslaugūs ir kultūringi vairuotojai – saugios ir malonios kelionės garantas.
Turizmo pasiūla apima individualiai organizuojamas keliones, paskutinės minutės pasiūlymus, specialias keliones ir studentiškus tarifus. Keliaujantiems į naująsias valstybes nares pravertė ES vartotojų gynimo sistema, tarp to ir sveikatos priežiūra, nuolat gausėjanti paslaugų pasiūla bei pagerėjusi klientų aptarnavimo kultūra.


Per pastarąjį dešimtmetį Lietuvos turizmo sferoje įvyko dideli kiekybiniai bei kokybiniai pokyčiai, iš esmės pasikeitė turizmo paslaugų kokybės samprata. Palaipsniui buvo privatizuotos turizmo paslaugų įmonės, sukurta turizmo teisinio reguliavimo sistema. Buvo parengta Nacionalinė turizmo plėtros programa, kurioje pirmą kartą buvo nustatytos Lietuvos turizmo plėtros politikos gairės ir jos įgyvendinimo prioritetai bei priemonės. Per šį laikotarpį keitėsi turistų rinkos ir srautai, paslaugų struktūra, jų kokybė ir kainos, suintensyvėjo tarptautinis bei vietinis turizmas.
Tiek verslo, tiek ir privačiam keliautojui siūloma įvairi ir visapusiška produktų bei paslaugų skalė. Turizmo agentūros savo klientams organizuoja įvairiausio pobūdžio keliones (poilsio, pažintinės, specializuotas, turistinės, maldininkų ir pan.), siūlo paslaugas klientams, keliaujantiems verslo reikalais (verslo išvykos, komandiruotės, stažuotės, kelionės į muges, parodas). Kelionių agentūrų tinklas užsako ir parduoda visų pasaulio aviakompanijų bilietus (grupių ir pavienių asmenų kelionėms), užsako, rezervuoja vietas viešbučiuose Lietuvoje ir užsienyje, užsako ir parduoda jūrų keltų bilietus, tarptautinio susisiekimo autobusų bilietus, organizuoja konferencijas, seminarus Lietuvoje ir užsienyje, teikia draudimo paslaugas, nuomoja transporto priemones Lietuvoje ir užsienyje, užsako ekskursijas visame pasaulyje su gidais, parenka optimalų kelionės maršrutą ir kelionei reikalingas transporto priemones, organizuoja svečių priėmimą Lietuvoje ir Baltijos šalyse, teikia tarnybinių kelionių aptarnavimo paslaugas. Be to, darbuotojai nuolat kelia savo kvalifikaciją tobulinimosi kursuose tiek užsienyje, tiek ir Lietuvoje (žr. 1 lentelė).
Kiekviena kelionių agentūra teikia panašias paslaugas, tačiau yra tokių paslaugų, kurių teikti negali, todėl kiekviena kelionių agentūra daugiau ar mažiau bendradarbiauja su kitomis kelionių agentūromis. Pavyzdžiui, UAB "Helveda" bendradarbiauja su kelionių organizatoriais "Novaturas", "Kauno Grūda". Tam kad galėtų suteikti visas vartotojo pageidaujamas paslaugas, agentūra turi turėti sutartis su daugeliu aviakompanijų, kuomet ji gali būti jų atstovas bei parduoti jų paslaugas, nesiderėdama dėl atskiros sutarties su kiekviena aviakompanija. Taip pat daugelis agentūrų bendradarbiauja su užsienio agentūromis (žr. 3 lentelė). Pagrindinis tikslas ir veiklos pagrindas – ilgalaikis ir visapusis bendradarbiavimas su nuolatiniais klientais (nuolatinių klientų skaičius atspindi kokybinius mišrius rodiklius) – įmonėmis, įstaigomis, organizacijomis, pavieniais asmenimis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-06-07
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.14 MB
Autoriusjuditas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasR. Pušinaitė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasEkonomikos ir teisės fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Turizmo paslaugos Lietuvoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 17 puslapių 
  • Kauno kolegija / 1 Klasė/kursas
  • R. Pušinaitė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą