Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Naujo produkto įvedimo galimybės įmonėje: prekyba sėjamosiomis, volais, kultivatoriais
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Naujo produkto įvedimo galimybės įmonėje: prekyba sėjamosiomis, volais, kultivatoriais

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647
Aprašymas

Anotacija. Pagrindinių sąvokų žodynas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. darbo tikslas – įvertinti UAB "X" įmonės naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybės. Naujos prekės įvedimo į rinką teoriniai aspektai. Naujos prekės samprata. Prekių klasifikavimas. Naujos prekės įvedimo procesas, pagrindiniai etapai. Naujos prekės rinkodaros strategija ir jos įgyvendinimo ypatumai. UAB "x" naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybių įvertinimas. Tyrimo organizaciniai ir metodologiniai aspektai. Įmonės charakteristika. Įmonės mikro ir makro aplinkos analizė. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. UAB "x" naujo produkto pristatymas. Tyrimo rezultatų analizė. Naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką tobulinimo galimybės. Išvados ir pasiūlymai. Priedai 2: (1 priedas. Profesinės kompetencijos. 2 priedas. Anketa).

Ištrauka

ĮVADAS

Šiuo, ypač aktyviu konkurencinėje kovoje laikmečių, pastebima tendencija, jog įvairios Lietuvos įmonės vis daugiau dėmesio skiria vadybai ir rinkodarai. Kiekviena firma stengiasi informuoti potencialius klientus apie siūlomą prekę, skatinti jos pirkimą.
Vertėtų pažymėti, kad pats savaime produkto išskirtinumas dar nereiškia, jog jis turės unikalią vertę, nes parduodančios mažai nuo kitų besiskiriantį produktą bendrovės įvairiais būdais stengiasi sumažinti konkurento siūlomo brangesnio produkto unikalią vertę.
Šių dienų rinka pasižymi gausa įvairių prekių ir paslaugų. Tačiau sparčiai tobulėjanti technologinė pažanga ir auganti konkurencija vis sparčiau skatina įmones kurti naujus produktus bei paslaugas, kad patenkintų augančius vartotojų poreikius. Sėkmingai įvedusi naują prekę į rinką, įmonė turi žinoti jos gyvavimo ciklą, jį sudarančius etapus. Pereidamas tam tikras stadijas, prekės pardavimo mąstus, gaunamas pelnas, pradedant nuo prekės atsiradimo rinkoje iki išėjimo.
Rinkos sąlygomis pradeda galioti nuostata, kad prekės pardavimas tampa svarbesniu ir vis sudėtingesniu reiškiniu nei jos sukūrimas ir pagaminimas. Todėl esama prekės padėtis jos gyvavimo cikle verčia įmonę imtis tam tikros rinkodaros strategijos, kuri labiausiai tinka esamoje prekės gyvavimo ciklo stadijoje, o ji savo ruožtu įtakoja prekės efektyvumą kituose jos gyvenimo ciklo etapuose. Rinkodaros strategijos įgyvendinimui įmonė renkasi tokias rinkodaros priemones, kuriomis siekia padaryti poveikį pirkėjų elgesiui ir būtent konkrečių veiksmų naudojimas priklauso nuo rinkos situacijos, pačios įmonės pobūdžio ir jos rinkodaros tikslų.
Temos aktualumas. Pastebima, jog pastaruoju metu įvairios Lietuvos įmonės vis daugiau dėmesio skiria vadybai ir rinkodarai. Dabartinėmis rinkos sąlygomis, kai konkurencija ypač didelė, kiekviena firma stengiasi informuoti potencialius klientus apie siūlomą prekę, skatinti jos pirkimą.
Apskritai visi su reklama susiję veiksmai pradedami įvedant prekę į rinką.
Savo baigiamajame darbe, aš analizuosiu veiksnius susijusius su naujos prekės įvedimu į rinką, kaip vieną svarbiausių verslo vadybos problemų.
Baigiamojo darbo objektas – UAB "X" įmonės naujo produkto įvedimo galimybės.
Baigiamojo darbo tikslas – įvertinti UAB "X" įmonės naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybės.
Baigiamojo darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti naujos prekės įvedimo į rinką teorinius aspektus;
2. Numatyti naujos prekės įvedimo pagrindinius etapus;
3. Išskirti prekės rinkodaros strategijos įgyvendinimo ypatumus;
4. Įvertinti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybes;
5. Pateikti naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką tobulinimo galimybes.
Baigiamojo darbo struktūra. Darbą sudaro trys dalys: konceptualioji, analitinė – tiriamoji ir konstruktyvioji. Pirmoje dalyje pateikiama naujos prekės samprata bei naujų prekių kūrimo svarba, prekių klasifikavimo būdai, apibūdinamas naujos prekės kūrimo procesas bei rinkodaros strategijos įgyvendinimo ypatumai. Antroje dalyje vertinamas "TD" prekės poreikis rinkoje, pateikiami veiksniai, galintys turėti įtakos minėtos prekės paklausai. Trečioje dalyje pateikiamos naujos prekės įvedimo į rinką tobulinimo galimybės.
Tyrimo metodai.
1. Mokslinės literatūros šaltinių analizė;
2. Anketinė apklausa;
3. Duomenų sisteminimas ir analizė.


Visi gerai žino, kas tai yra prekė – kad tai yra daiktas ar paslauga, kurie gali būti parduodami rinkoje tenkinti kieno nors norus ar poreikius. Mokslo terminais - tai rinkodaros komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu. Galima dar papildyti, kad prekė – buhalterinės apskaitos terminas, naudojamas pardavimui skirtoms materialioms vertybėms atskirti nuo nematerialių – paslaugų.
Labai išsamiai rinkodaroje prekę apibrėžia Ph. Kotleris (1999): ,,Prekė yra visa tai, kas gali patenkinti vartotojų poreikius, ir tai, kas siūloma rinkai, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį, plėtoti vartojimą, įskaitant fizinius objektus, paslaugas ir idėjas".
Tačiau rinkodaroje šio paprasto supratimo nepakanka; čia būtina prekę išanalizuoti giliau. Ši išsami analizė reikalinga tam, kad išsiaiškinti, kas būtent skatina pirkti ir vartoti prekes. Vartotojus domina būtent tai, kaip viena ar kita prekė sugebės patenkinti jų poreikius, kokią jie gaus iš tų prekių naudą.
Yra skiriami trys prekių "sluoksniai":
1. Pirminė arba "gryna" prekė
2. "Apčiuopiama" prekė
3. "Išplėsta" prekė ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-10-06
DalykasEkonomikos diplominis darbas
KategorijaEkonomika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis42 puslapiai 
Literatūros šaltiniai21
Dydis3.03 MB
Autoriusjurate
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasZakarauskaitė
Švietimo institucijaVilniaus tarptautinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Naujo produkto ivedimo galimybes imoneje prekyba sejamosiomis volais kultivatoriais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 42 puslapiai 
  • Vilniaus tarptautinė mokykla / 4 Klasė/kursas
  • Zakarauskaitė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą