Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Penkių konkurencinių jėgų modelio analizė įmonėje UAB "TELE2"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Penkių konkurencinių jėgų modelio analizė įmonėje UAB "TELE2"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Penkių konkurencinių jėgų modelis. Potencialūs konkurentai. Esami konkurentai. Tiekėjai. Pirkėjai. Prekės pakaitalai. Valstybinės institucijos. Penkių konkurencinių jėgų modelio analizė "Tele2" bendrovėje. Tiesioginiai UAB "Tele2" konkurentai. UAB "Tele2" potencialūs konkurentai. UAB "Tele2" klientai. UAB "Tele2" tiekėjai. Mobiliojo ryšio pakaitalai. Išvados.

Ištrauka

Daugeliui organizacijų didelę reikšmę turi konkurencija pramonės šakos ar verslo sektoriaus viduje. Ekonomikos teorija pramonės šaką apibūdina kaip firmų grupę, gaminančią tą patį principinį produktą.
Ši koncepcija gali būti taikoma ir viešajame sektoriuje (pvz., socialinės paslaugos, sveikatos apsauga ar mokymas). Konkurencinių jėgų supratimas yra svarbus todėl, kad bet kurios organizacijos vadovas turi suprasti kaip veikia konkurencinės jėgos toje pačioje pramonės šakoje, kadangi tai lemia pramonės šakos patrauklumą ir būdus, kuriuos organizacija rinksis, kad galėtų konkuruoti.
Nuo strategijos prasmės yra neatskiriama konkurencingumo problema. Versle tai reiškia konkurencinio pranašumo įgijimą prieš konkurentus; viešajame sektoriuje pranašumas sektoriaus viduje teikiant paslaugas ar aprūpinant resursais.
Porter penkių konkurencinių jėgų modelis buvo sukurtas siekiant įvertinti skirtingų pramonės šakų patrauklumą (pelno potencialą). Penkios konkurencinės jėgos padeda identifikuoti konkurencijos šaltinius pramonės šakoje arba sektoriuje.
Darbo objektas – penkių konkurencinių jėgų modelio analizė.
Darbo tikslas – aptarti penkių konkurencinių jėgų modelį ir išanalizuoti jį "Tele2" bendrovėje.
Darbo uždaviniai:
1. Išnagrinėti penkių konkurencinių jėgų modelį.
2. Aptarti UAB "Tele2" esamas konkurentes.
3. Išsiaiškinti bendrovės potencialius konkurentus.
4. Išnagrinėti "Tele2" bendrovės klientus ir tiekėjus.
5. Aptarti mobiliojo ryšio pakaitalus.
Darbe atliekama internetinės duomenų bazės analizė.
Darbą sudaro dvi dalys: teorinė ir analitinė. Pirmoji darbo dalis skirta aprašyti penkių konkurencinių jėgų modelį. Antrojoje darbo dalyje nagrinėjami UAB "Tele2" potencialūs ir esami konkurentai, klientai, tiekėjai bei mobiliojo ryšio pakaitalai.
Darbą sudaro n puslapių. Jame pateikiamas modifikuotas penkių konkurencinių jegų modelio paveikslas ir dvi lentelės apie mobiliojo ryšio paslaugų kokybę bei mobiliojo ryšio operatorių 2009 metų rezultatus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-10-28
DalykasEkonomikos referatas
KategorijaEkonomika
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis156.59 KB
AutoriusIeva
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2011 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasGliaubica
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Penkiu konkurenciniu jegu modelio analize imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Gliaubica
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą