Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>E-komercija (2)
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

E-komercija (2)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657
Aprašymas

Įvadas. Trumpa interneto istorija. Komercializacija. Interneto paslaugos. Pasaulinis voratinklis. WWW charakteristika. WWW versle. Elektroninės komercijos samprata. E-komercijos vystymasis ir jo "stabdžiai". E-komercija Europos Sąjungoje. Elektroninės komercijos modeliai. Verslas – Verslui (B2B). Elektroninės prekyvietės (E-marketplaces). Verslas – Vartotojui (B2C). Vartotojas – Vartotojui (C2C). Vartotojas – Vartotojui (C2C). Elektroninė komercija ir globalizacija. Komercijos augimas pasaulio regionuose. Elektroninio verslo stiprybių, silpnybių, galimybių, grėsmių (SSGG) analizė. Išvados.

Ištrauka

Visuomenei keičiantis iš industrinės į informacinę, kartu kinta ir verslo procesai, kurių pagrindu vyksta ekonominis gyvenimas tiek paprasto vartotojo lygmenyje, tiek pasaulinių korporacijų tarpusavio versle. Visame pasaulyje vykstantys verslo pokyčiai pasiekia ir Lietuvą, kur vis daugiau diskutuojama apie elektroninį verslą – verslą, paremtą technologijų galimybių (Interneto) išnaudojimu, ir vis didesne informacijos reikšme verslo procesuose.
Vykstančius pokyčius pastūmėjo jau nuo aštuntojo dešimtmečio puoselėjama idėja apie verslą, paremtą informacijos srautais. Tokiam verslui suklestėti pagrindu tapo Interneto atsiradimas apie 1991 metus. Kaip tik nuo tada globalus verslas tapo galimybe kiekvienai kompanijai, nepriklausomai nuo jos dydžio.
Interneto terpės komercializacija pastūmėjo naujų verslo modelių atsiradimus, kurie sėkmingai papildė jau egzistavusius tradicinio verslo modelius, tuo pačiu suteikė įmonėms galimybę sumažinti kaštus, padidinti gamybos ir aptarnavimo efektyvumą ir kokybę. Vykstančius pokyčius bendrai būtų galima įvardinti – Elektroniniu verslu arba Elektronine komercija.
Nagrinėjamos problemos aktualumas. Šių dienų informacinės technologijos, spartus jų vystymasis, keičia verslo būdų ir jų galimybių sampratą. Visas pasaulis masiškai taiko informacinių technologijų (toliau – IT) sprendimus savo versle ir kasdieniniame gyvenime. Lietuva taip pat aktyviai dalyvauja šiuose procesuose. Tai patvirtina kasmetinės Infobalto ir kitos tarptautinės konferencijos e. verslo temomis. Kasdieninėmis tampa sąvokos, prasidedančios žodžiu ,,elektroninis" ar ,,mobilusis": e. verslas, e. komercija, e. valdžia, m. verslas, m. komercija. Lietuvoje įdiegti e. verslo taikomieji sprendimai patenka į pirmaujančiųjų šioje srityje pasaulio šalių dešimtukus.
Verslo globalizacijos tempai, arši konkurencija neišvengiamai orientuoja verslininkus į žinių ekonomiką, verslo vystymą pritaikant pažangiausias informacines technologijas. Tai ypač aktualu ir žengiančiai į Europos Sąjungą Lietuvai, integruojant jos ūkio infrastruktūrą į Europos ir pasaulio rinkas.
Tyrimo objektu pasirinkome elektroninį verslą (toliau – e. verslas) plačiąja prasme, t.y. visas bendradarbiavimo formas, kurioms naudojamos elektroninio ryšio priemonės.
Darbo tikslas - išnagrinėti e. verslo atsiradimo prielaidas, raidos tendencijas, atskleisti varomąsias jėgas, įvertinti tolimesnio vystymosi galimybes ir grėsmes.
Tyrimo metodai. Šiame darbe naudojome pirminės ir antrinės informacijos analizės ir sintezės metodus, duomenų grupavimą, loginio skirstymo, loginio klasifikavimo metodus.
Raktiniai žodžiai - Elektroninė komercija (E-komercija), elektroninis verslas, Internetas.
Šaltiniai. Informacinių technologijų ir telekomunikacinių įmonių, bankų, finansinių institucijų, kitų įmonių bei organizacijų išleista informacinė medžiaga, interneto svetainės, konferencijų medžiaga, publikacijos periodiniuose leidiniuose, statistiniai tyrimai, autorių publikacijos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-08-09
DalykasEkonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis56 puslapiai 
Literatūros šaltiniai78
Dydis1.17 MB
AutoriusLaura
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ekomercija (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2006-04-29 IP: 84.32.92.53
    Sandra sako

    tiesiog radau visa ko man reikejo :)

  • 2006-02-25 IP: 213.190.34.18
    as sako

    labai issamus darbas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą