Šperos.lt > Ekonomika > E-komercija (6)

E-komercija (6)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Reziume. Įvadas. Literatūros analizė. E – komercija. Bendra naujos marketingo aplinkos ir e-komercijos apžvalga. E - komercija pasaulyje: kokios prekės ir paslaugos perkamos labiausiai. E - komercijos ciklas. E - komercijos veikla. Tiekėjų galimybės ir pranašumai. E-komercijos formos. Verslas – verslui (B2B). E- tarpininkai. Verslas – vartotojui (B2C). E -komercijos pavyzdžiai. Kodėl e – komercija populiarėja? E- komercijos pranašumai ir trūkumai. Kodėl vartotojai perka internete. E - komercijos įtaka bei ateities perspektyvos. Pagrindiniai rezultatai ir išvados. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 64.82 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą