Šperos.lt > Ekonomika > Elektroninė komercija (8)

Elektroninė komercija (8)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Tikslas: plačiau susipažinti ir apibrėžti elektroninės komercijos sąvoka. Uždaviniai. Elektroninė komercija. Naudojant informacines technologijas elektroninė komercija iš esmės siūlo naujų galimybių. Elektroninei komercijai būdingi trys elementai. Esminiai elektroninę komerciją apibūdinantys aspektai. Įmonės, kurioms ypač sekasi elektroninės komercijos veikla ir kurių kapitalo grąžos rodikliai gana geri, stengiasi laikytis šių principų. Elektroninė komercija yra išskaidoma į skirtingas formas. Elektroninė (virtuali) parduotuvė. Elektroninės komercijos pagrindiniai modeliai. Elektroninės komercijos privalumai. Elektroninės komercijos trūkumai. Įmonei elektroninės prekybos plėtrai reikia turėti. Elektroninės prekybos struktūrą sudaro. Įmonė, siekdama nugalėti savo konkurentus ir plėtoti sėkmingą verslą, privalo atsakyti į tokiu klausimus. Sėkmingiausiai elektroninė prekyba gali būti naudojama šiose veiklos srityse. Yra išskiriami šeši pirkėjų internete tipai. Keletas taisyklių, padedančių saugiai atsiskaitinėti kortelėmis internete. Elektroninės komercijos plėtros prielaidos Lietuvoje. Privalumai. Trūkumai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Pristatymai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft PowerPoint 23.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą