Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>E-komercija (6)
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

E-komercija (6)

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Reziume. Įvadas. Literatūros analizė. E – komercija. Bendra naujos marketingo aplinkos ir e-komercijos apžvalga. E - komercija pasaulyje: kokios prekės ir paslaugos perkamos labiausiai. E - komercijos ciklas. E - komercijos veikla. Tiekėjų galimybės ir pranašumai. E-komercijos formos. Verslas – verslui (B2B). E- tarpininkai. Verslas – vartotojui (B2C). E -komercijos pavyzdžiai. Kodėl e – komercija populiarėja? E- komercijos pranašumai ir trūkumai. Kodėl vartotojai perka internete. E - komercijos įtaka bei ateities perspektyvos. Pagrindiniai rezultatai ir išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Temos aktualumas. Šiuo metu vis sparčiau vystantis Interneto technologijoms, jos pradedamos taikyti vis daugiau sričių, kurių viena yra verslas. Vis daugiau kompanijų siekia savo versle naudoti Internetą, kadangi jis suteikia daug galimybių organizacijai ir vartotojui, taigi, ši tema darosi vis aktualesnė visame pasaulyje. Nors Lietuvoje e – komercija dar neįsibėgėjo, vis dėl to ji jau po truputį vystosi. Atsiranda vis daugiau firmų, turinčius savo puslapius Internete, kuriuose jos reklamuoja savo produkciją, taip leidžia ją ten užsisakyti, o apmokėjus pristato į namus. Tačiau pasaulyje daug organizacijų nebeįsivaizduoja savo veiklos be interneto, kadangi jis suteikia galimybę mažinti kaštus reklamos bei dokumentų tvarkymo srityse, pagreitinti prekių ir paslaugų patekimą į rinką, lanksčiau reguliuoti kainas, atsižvelgiant į aplinkos sąlygas, bei daug kitų dalykų, dėka kurių gamintojas laimi. Vartotojui taip pat patogu pirkti internete, kadangi jis sutaupo laiko, reikalingą prekei surasti ir išsirinkti (bet laikas per kurį prekė pristatoma į namus gali būti ilgesnis), dažnai ir pinigus, nes daugumos prekių ir paslaugų kainos internete mažesnės. Dar ne visos prekės parduodamos internete, bet jų skaičius didėja. Labiausiai internete yra perkami automobiliai, turistinės paslaugos, knygos bei netrukus turėtų išpopuliarėti įvairių bilietų (teatro, avialinijų ir pan.) prekyba.

Mokslinė problema. Kas tai yra e - komercija? Jos populiarėjimas, pliusai, minusai.

Darbo tikslas yra išnagrinėti naujos marketingo aplinkos - e – komercijos bendrus bruožus, taip pat įsigilinti į jos teikiamą naudingumą, tendencijas pasaulyje. Pravartu e – komerciją palyginti su tradicine, tai mes ir padarysime savo darbo pirmuosiuose skyriuose. Siekiama išsiaiškinti, kokį poveikį verslui padarė Interneto technologijų vystymas, kaip tai atsiliepė tradiciniam verslui bei vartotojams.

Tyrimo objektas – e-komercija – nauja rinkos aplinka.

Darbo uždaviniai - išnagrinėti kaip naujoje marketingo aplinkoje – e- komercija veikia visi rinkos dalyviai – vartotojai, gamintojai, rinkodarininkai, tarpininkai. Taip pat išanalizuoti pagrindinius e – komercijos sektorius, kurių metu akumuliuojama daugiausia pajamų. Galiausiai - aptarti e - komercijos efektyvumą, t.y. išskirti priežastis, kurios įrodo jos efektyvumą bei tas, kurios tam prieštarauja.

Šiame darbe nagrinėjama nauja marketingo aplinka – e - komercija, kuri atsirado vystantis Interneto technologijoms. Ši nauja paslauga dar tik vystosi, tačiau Interneto vartotojų, kompanijų, besiverčiančių e – komercija vis daugėja, o kartu didėja ir pardavimai bei pirkimai, pinigų srautai Internete. Šiame darbe mes pirmiausia pristatome naujos marketingo aplinkos, konkrečiau, e – komercijos ypatumus, taip pat jos populiarėjimą pasaulyje. Taip pat čia trumpai pristatomi produktai ir paslaugos, kurie daugiausiai perkami Internete. Apžvelgiama interneto įtaka verslui ir marketingui, naujos jo suteikiamos galimybės, e- komercijos pranašumai bei tukumai.. Nagrinėjama kuo e – komercija naudinga rinkos dalyviams, labiausiai pirkėjams, pardavėjams, tarpininkams ir rinkodarininkams.

E – komercija turi keletą formų, tačiau šiame darbe nagrinėjamos tik dvi labiausiai paplitusios iš jų: "Verslas-verslui" (B2B – "business-to-business") ir "verslas-vartotojui"
(B2C – "business-to-costumer"). B2B sektoriuje veikla be tarpininkų sunkiai įsivaizduojama, todėl šiame darbe mes kalbame ir apie juos (e – tarpininkai). Išskiriami elektroninio verslo pranašumai bei trūkumai, marketingo komplekso pritaikymas kiekvienam vartotojui ar jų grupei, nagrinėjamos priežastys, dėl kurių vartotojai verčiau perka Internete.

Galiausiai mes apibendriname specialistų mintis apie elektroninės rinkos efektyvumą. Be abejo dauguma žmonių galvoja, kad internetas yra efektyvi rinka dėl savo patogumo, laiko sutaupymo, dažnai žemesnių kainų (neatsižvelgiant į tai, kaip toli nuo organizacijos sandėlių gyvena pirkėjas, kadangi tolesnis atstumas reikalauja didesnių transportavimo išlaidų), efektingesnės reklamos ir pan. Tai tiesa, tačiau yra dar daugybė kitų priežasčių, kurios daro internetą efektyvia rinka. Bet yra dalykų, kurie prieštarauja efektyvios rinkos dėsniams ir mažina interneto rinkos efektyvumą. Apie jas mes ir pakalbėsime savo darbe.

Taigi apibendrinant galima pasakyti, kad šiame darbe iš esmės nagrinėjama šiandieniniame pasaulyje vis daugiau aktualumo įgaunanti problema – e – komercija, prekyba internetu. Ši sritis ne tik sparčiai vystosi, bet ir, drąsiausių autorių teigimu, po truputį išstumia tradicinę rinką. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-08
DalykasEkonomikos kursinis darbas
KategorijaEkonomika
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai1
Dydis64.82 KB
AutoriusTadas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ekomercija (6) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą