Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Ekonomika>Elektroninė komercija (8)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Elektroninė komercija (8)

Aprašymas

Tikslas: plačiau susipažinti ir apibrėžti elektroninės komercijos sąvoka. Uždaviniai. Elektroninė komercija. Naudojant informacines technologijas elektroninė komercija iš esmės siūlo naujų galimybių. Elektroninei komercijai būdingi trys elementai. Esminiai elektroninę komerciją apibūdinantys aspektai. Įmonės, kurioms ypač sekasi elektroninės komercijos veikla ir kurių kapitalo grąžos rodikliai gana geri, stengiasi laikytis šių principų. Elektroninė komercija yra išskaidoma į skirtingas formas. Elektroninė (virtuali) parduotuvė. Elektroninės komercijos pagrindiniai modeliai. Elektroninės komercijos privalumai. Elektroninės komercijos trūkumai. Įmonei elektroninės prekybos plėtrai reikia turėti. Elektroninės prekybos struktūrą sudaro. Įmonė, siekdama nugalėti savo konkurentus ir plėtoti sėkmingą verslą, privalo atsakyti į tokiu klausimus. Sėkmingiausiai elektroninė prekyba gali būti naudojama šiose veiklos srityse. Yra išskiriami šeši pirkėjų internete tipai. Keletas taisyklių, padedančių saugiai atsiskaitinėti kortelėmis internete. Elektroninės komercijos plėtros prielaidos Lietuvoje. Privalumai. Trūkumai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-06-25
DalykasEkonomikos pristatymas
KategorijaEkonomika
TipasPristatymai
Apimtis20 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.19 KB
Autoriusneringutedar
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint ELEKTRONINE KOMERCIJA [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 20 skaidrių
  • Klaipėdos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą