Šperos.lt > Ekonomika > Elektroninės komercijos tendencijos

Elektroninės komercijos tendencijos

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Elektroninės prekybos atsiradimo prielaidos, samprata bei struktūra. Globalus tinklas – naujasis pardavimų kanalas. E-komercijos sampratos aiškinimas. E-komercijos dalyviai bei tipai. E-komercijos procesas. E-komercijos brandos etapai. E-komercijos veiklos organizavimo ypatumai. Mokesčiai. Saugumas. Reklama. Pagrindiniai reklamos interneto tinkle skleidimo būdai. Internetiniai puslapiai. Reklaminiai skydeliai. E-komercijos plėtros tendencijos. Užsienyje. Lietuvoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 77.82 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą