Anotacija. Pagrindinių sąvokų žodynas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. darbo tikslas – įvertinti UAB "X" įmonės naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybės. Naujos prekės įvedimo į rinką teoriniai aspektai. Naujos prekės samprata. Prekių klasifikavimas. Naujos prekės įvedimo procesas, pagrindiniai etapai. Naujos prekės rinkodaros strategija ir jos įgyvendinimo ypatumai. UAB "x" naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką galimybių įvertinimas. Tyrimo organizaciniai ir metodologiniai aspektai. Įmonės charakteristika. Įmonės mikro ir makro aplinkos analizė. Įmonės makroaplinka. Įmonės mikroaplinka. UAB "x" naujo produkto pristatymas. Tyrimo rezultatų analizė. Naujo produkto įvedimo į Lietuvos rinką tobulinimo galimybės. Išvados ir pasiūlymai. Priedai 2: (1 priedas. Profesinės kompetencijos. 2 priedas. Anketa).